پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی شهادت سردار سلیمانی

ﺩﺭ ﭘﯽ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺣﺎﺝ ﻗﺎﺳﻢ ﺳﻠﯿﻤﺎﻧﯽ، ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﭘﯿﺎﻡ ﺗﺴﻠﯿﺘﯽ ﺻﺎﺩﺭ ﮐﺮﺩ.

به گزارش خورنا در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و‌ما بدلوا تبدیلا
مالک اشتر انقلاب ،سردار سرافراز اسلام ،حاج قاسم سلیمانی اجر چهل سال مجاهدت خویش را دریافت کرد و اینک در کنار یاران شهیدش به آرامش ابدی واصل شده است .
سردار سلیمانی معشوق خویش را که شهادت در راه خدا بود در اغوش کشید .او که بی تابانه در ارزوی شهادت در لبنان و سوریه ،عراق و هر انجا که میخواستند نام بلند اسلام و تشیع را نابود کنند حاضر بود.
او‌ مظهر مقاومت و‌ چراغ راهی برای همه مجاهدان اسلام بود ،الگویی تام و‌تمام از مالک اشتر علی ع که فتنه ها را بخوبی تشخیص می داد و هیچگاه قدمی فراتر از ولی خود برنداشت .
و چه شهادتی زیباتر از آنکه به دست استکبار شقی و یزید روزگار اتفاق بیفتد .آمریکا نماد مکر سفیانی و ستم یزیدی و سردار سلیمانی و دیگر شهیدان مقاومت با استعانت از آموزه‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نماد ایستادگی در برابر ظلم و ستم هستند .
بدون شک راه بلند و‌روشن این شهید عزیز ادامه خواهد داشت و آمریکا و اذناب او سرفکنده تر خواهند شد .آمریکا و اسرائیل نمی دانند شهادت آرزوی تمامی جوانمردانی است که دل در گرو عالم معنا دارند و‌ جان ملکوتی شان مانند پرنده ای در قفس شوق پرواز دارد .
آمریکا و اسراییل ،منتظر اقدام سخت رزمندگان مقاومت باشند و‌ بدانند انقلاب اسلامی ایران چراغی ست که خداوند آن را برافروخته و خاموش نخواهد شد و نام بلند سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بر بام باشکوه مقاومت جاودانه خواهد ماند .
اینجانب شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ ایران ،خانواده گرانقدر شهید سلیمانی و خاصه مردم شهیدپرور استان خوزستان تبریک و تسلیت عرض می کنم.
غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان