درخشش واحد کنترل تولید پتروشیمی شهید تندگویان

خورنا|باقرگل فر:واحد کنترل تولید پتروشیمی شهید تندگویان برای سومین سال متوالی موفق به کسب عنوان واحد برتر شرکتهای پتروشیمی کشور گردید.

بنابه گزازش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان، در یازدهمین اجلاس روسای کنترل تولید مجتمع های پتروشیمی کشور که به میزبانی پتروشیمی مرجان و در محل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزارشد ، ازواحد کنترل تولید شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان واحد برتر شرکتهای پتروشیمی کشور در سال۱۳۹۸ با اهداء لوح ، تجلیل بعمل آمد.

برای ارزیابی شرکتهای پتروشیمی در این برنامه ، شاخص های متعدد ومختلفی مدنظر قرار گرفته شد که از جمله آنها می توان تحقق اهداف صنعت پتروشیمی ، تکمیل و به روز رسانی اطلاعات در سامانه جامع شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مسئولیت پذیری و همکاری مطلوب با شرکت ملی صنایع پتروشیمی را نام برد.

سامانه جامع شرکت ملی صنایع پتروشیمی که امسال به عنوان سامانه ملی معرفی شده است از بخشهای تولید ، فروش ، مصرف خوراک و… تشکیل شده است که مورد استفاده وزارت خانه ها وسازمان های مختلف از جمله وزارت صمت ، وزارت نفت ، شورای رقابت و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

قابل ذکر است پتروشیمی شهید تندگویان تولید کننده محصولات استراتژیک پلی اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) می باشد که نقش ویژه ای را در تامین نیاز بازار داخل وخودکفایی کشور به ویژه در زمینه نساجی ایفا می نماید.