مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

۲۰ میلیارد ﺭﯾﺎﻝ ﺗﺴﻬﯿﻼﺕ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺩﺭ خوزستان ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﺷﺪ

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان میزان تسهیلات مشاغل خانگی استان خوزستان را ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و خبر داد: ۲۰ میلیارد ریال از این تسهیلات در حال حاضر به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خورنا ارسلان غمگین شامگاه چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۹۸ در حاشیه افتتاح بازارچه محصولات مشاغل خانگی اهواز گفت: این بازارچه برای اولین بار در سطح استان خوزستان با شرکت ۱۴ غرفه و برای مدت هفت روز در محل بلوار ساحلی کیانپارس اهواز دایر شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: پس از تصویب قانون مشاغل خانگی در سال ۱۳۸۹ اینگونه مشاغل هرساله توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب بازارچه‌ها و نمایشگاههایی ساماندهی شده است.

وی میزان تسهیلات مشاغل خانگی استان خوزستان را ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و خبر داد: تا امروز در حدود ۲۰ میلیارد ریال از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است و مابقی طرحها نیز به بانکها عامل معرفی شده و به زودی پرداخت می‌شود.

غمگین در پایان با بیان اینکه ۸۰ درصد تولید مشاغل خانگی توسط بانوان صورت می گیرد اظهار کرد: هدف اصلی ایجاد نمایشگاههای مشاغل خانگی، معرفی و اتصال اینگونه مشاغل به بازارهای هدف به منظور گسترش و رونق هرچه بیشتر آنها است.