پیام کرایی مدیر اموزش و پرورش شهرستان امیدیه به دلیل حرکت ارزشمند دانش اموز امیدیه ای

اسداله ترحم / خورنا – در پی درج خبر مشعوف کننده ی تهیه صبحانه ی دانش آموزان کلاس دوم دبستان شهید آلبوغبیش کوی یاسر، توسط دانش آموز حسین عبادی آن هم با جمع کردن پول تو جیبی دو هفته و تهیه ی نان سنگک، کرایی مدیر آموزش و پرورش با صدور پیامی این اقدام بزرگ را مورد تقدیر قرار دادند.
متن پیام به شرح ذیل می باشد؛
بسم الله الرحمن الرحیم، هل جزاء الاحسان الاالحسان
گاهی میشود از دستانی کوچک سخاوتی بزرگ را شاهد بود و درس ایثار و بزرگواری را از کلاسی کوچکی آموخت، ایثاری که بزرگان را به تحسین وا دارد.
خبر پذیرایی یکی ازدانش آموزان دبستان شهید آلبوغبیش با نان سنگک از همکلاسی های خود، آن هم باپول اندکی که طی دو هفته پس انداز کرده بود، شور و شعفی بی مثال را در وجود اینجانب پدید آورد، زیرا موید این نکته ی ظریف است؛ که دانش آموزان و نونهالانی داریم که میتوان صداقت وپاکی و ایثار را در فطرت پاکشان به نظاره نشست.
از طرفی انعکاس این مطلب در فضای جامعه موجب ایجاد موجی از بروز احساسات پاک و کمک های بزرگوارانه ی تعداد زیادی از همشهریان گرامی ومردم فهیم شهرستان امیدیه در حمایت مادی و معنوی از این حرکت ایثارگرانه گردید.
ارج نهادن به حرکت ایثارگرانه این دانش آموز که بیش از هر نکته، نشانگر روح بزرگ و والای این بزرگمرد کوچک بوده و به درستی مصداق آنچه داشته در طبق اخلاص نهاده؛ مسئولیت مان را در برابر انسان های پاک سرشت سنگین تر می نماید
بنده ضمن اعلام سپاس از انتشار دهندگان این خبر ویژه لازم میدانم در اولین فرصت در دبستان شهید آلبوغبیش کوی یاسر حضور یافته و ضمن دیدار با دانش آموز عزیز حسین عبادی از وی تقدیر و تشکر نموده و خاضعانه در مقابل بزرگواری و ایثارگری این دانش آموز عزیز، سر تعظیم فرود آورم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *