اقدامی ارزشمند جهت حفظ آثار فرهیختگان بهبهان/ چاپ دو کتاب فاخر از دانشمندان فقید بهبهانی

خبرگزاری خورنا | پدرام کسائی: عضو هیات علمی دانشگاه تهران از تلاش برای چاپ و نشر آثار گرانبهای فرهیختگان بهبهان خبر داد.

سید محمد منصور طباطبایی بهبهانی در گفتگو با خبرگزاری خورنا با اعلام این خبر گفت: با لطف خدا و در جهت حفظ میراث مکتوب سرزمین تاریخی ارجان و جانشین آن یعنی بهبهان و کهگیلویه، دست به تصحیح و نشر آثار دانشمندان این منطقه زده ایم و منشوراتی تحت عنوان سلسله میراث بهبهان و کهگیلویه به راه افتاده است.

وی افزود: اینجانب طی مدت سی سال تتبع، به گردآوری آثار فرزندان این سرزمین از کتابخانه های ایران و جهان دست یازیده و قصد دارم تا با چاپ و نشر میراث نیاکان مان سهم این سرزمین در دانش ملی را روشن کرده و به جامعه فرهنگی کشور ارائه نمایم.

این پژوهشگر تاریخی و فرهنگی افزود: ده ها عنوان کتاب در رشته های مختلف ادبیات فارسی، عربی، شعر، فقه و اصول، فلسفه و کلام از آثار دانشمندان بهبهان و ارجان تهیه شده و در شرف نشر است.

سید محمد طباطبایی در پایان از تمام همشهریان که دل در گرو میراث نیاکان و مجد و عظمت تاریخی آنان دارند درخواست کرد تا با همیاری در این طرح، کمک کنند تا بتوانیم میراث گذشتگان را به آیندگان برسانیم.