مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

مطالبات قانونی و صنفی کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد پیگیری می شود  

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل هیاتی از کارشناسان خبره روابط کار برای پیگیری مطالبات قانونی و صنفی کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ارسلان غمگین ظهر روز سه شنبه دهم دی ماه به همراه مسوولان و کارشناسان حوزه روابط کار و بازرسی کار در بازدید از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران از جدیت در پیگیری مسایل کارگران خبر داد و گفت: برای تحقق مطالبات کارگری از هیچ کوشش دریغ نخواهد نشد.

وی افزود: تلاش همکاران ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، کمک به حل مسایل جامعه کارگری و کارفرمایی به ویژه بنگاه‌های اقتصادی است که با مشکل جدی مواجه هستند تا بتوانند در حد بضاعت، مسایل و مشکل های کارگران را به حداقل برسانند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد کشور و استان پیشرفت کند، باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا هم کارگر از امنیت فکری و شغلی برخوردار باشد و هم کارفرما با خاطری آسوده برای تولید بیشتر تلاش کند.

غمگین، کارگر و کارفرما را در توسعه اقتصاد، لازم و ملزوم یکدیگر دانست و گفت: یکی از مهم ترین اولویت های ما حل و فصل سازشی اختلاف های کارگری و کارفرمایی است و برای تحقق آن باید فضایی ایجاد کنیم که کارگر و کارفرما خود را مقابل یکدیگر نبینند بلکه همدیگر را مکمل و در کنار هم بدانند و دوش به دوش هم چرخه های اقتصاد کشور را به حرکت درآورند.

وی از تشکیل هیاتی از کارشناسان خبره روابط کار برای پیگیری مطالبات قانونی و صنفی کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خبر داد و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در مقابل موانعی که در تولید ایجاد می شود ایستادگی کنیم. اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خدمت حمایت از تولید است. اجازه نمی دهیم آرامش در فضای کارگری و کارفرمایی استان به هم بریزد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: قطعا همان گونه که تولید و حفظ اشتغال خط قرمز ما است، رسیدگی به مطالبات به حق و صنفی کارگران نیز جزو وظایف ذاتی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.

گفتنی است: مدیر عامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد در این دیدار گزارشی از وضعیت موجود شرکت ارایه داد/روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان