کشف ۷۹۰ کیلو مواد مخدر در خوزستان

خورنا_ فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۹۰ کیلوگرم تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته درخوزستان خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان وپلیس شهرستان “بهبهان” با کار اطلاعاتی از انتقال ۳محموله مواد مخدر آگاه شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “بهبهان” با همکاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان وعوامل انتظامی پل زهره وبخش زیدون باکنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی شهرستان ۲دستگاه خودرو تریلر و سمند را شناسایی و در ۲ عملیات ضربتی آنها را متوقف کردند که در بازرسی از آنها ۷۱۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی افزود: درادامه این طرح ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی در شهرستان‌‌ “اهواز”، محور تردد کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۰ کیلو موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در بار صیفی جات جاساز شده بود،کشف و در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در مجموع این عملیات ها ۷۹۰ کیلو موادمخدر از نوع تریاک ، کشف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳خودرو توقیف و۳قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/