معاون فرماندار شادگان: خدمت‌رسانی محور فعالیت‌ مدیران باشد

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: فرهنگ خدمت‌رسانی باید محور فعالیت‌ مدیران و مسئولان اجرایی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: عملیاتی‌کردن فرهنگ خدمتگزاری بی‌منت و تقویت ارتباط نزدیک و صمیمی با مردم برای تحقق برنامه‌های نظام باید محور فعالیت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: در راستای تحقق توصیه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری خدمتگزاری بی‌منت و واقعی به مردم به ‌عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های مسئولان باشد.

معاون فرماندار شادگان ادامه داد: تکریم ارباب رجوع در اداره‌های شهرستان به فرهنگ مبدل شده و البته باید با تلاش و همت بیشتری ترویج شود.

وی با بیان این‌که مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در راستای خدمت‌رسانی مضاعف به شهروندان و ارباب رجوع تلاش مضاعفی کنند، گفت: جلب رضایت شهروندان، رفع مشکلات آن‌ها و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم از اهم فعالیت‌های در دستور کار و مدنظر در شهرستان است.

سنواتی با اشاره به این‌که درک و فهم بالای مردم این منطقه و قدرشناسی آن‌ها از نظام قابل ستایش است، اظهار داشت: مردم شادگان در همه حال شرایط را درک کرده و بر مسائل و مشکلات فائق آمده‌اند.

وی عنوان کرد: رفع نیازهای ضروری جامعه مطمئناً با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان بخش‌های اجرایی و مردم محقق می‌شود.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: بنای جمهوری اسلامی در ابتدا بر لزوم خدمت صادقانه به عموم مردم به‌ویژه محرومان نهاده شده و همه موظف هستیم در این مهم نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *