با حمایت هواداران صنعت، تراکتورسازی را شکست می‌دهیم

خورنا : احمد پارو امروز اظهار داشت: بازی تیم ما در مقابل ملوان بندر انزلی دو نیمه کاملاً متفاوت داشت و در حالیکه تیم گیلانی در نیمه نخست تیم برتر زمین بود این بازیکنان ما بودند که در نیمه دوم مسابقه بازی بهتری را نسبت به حریف به نمایش گذاشتند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی در همین خصوص اضافه کرد: صحبت‌های غلامحسین پیروانی در بین دو نیمه با صحبت‌های خود تاثیر خوبی روی بازیکنان گذاشته و باعث شد که فوتبالیست‌های تیم ما تا دقیقه آخر مسابقه یکدل مسابقه را دنبال کنند.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: با توجه به همدلی بازیکنان تیم ما در نیمه دوم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هیچ حرفی برای گفتن نداشته و در نهایت این صنعت نفت بود که سه امتیاز بازی را به خود اختصاص داد.
وی در ادامه به بازی هفته آینده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کشور اشاره کرد و گفت: مطمئناً با شکست دادن ملوان بندر انزلی با روحیه‌ای مضاعف به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رویم.
پارو بیان کرد: با توجه به میزبان بودن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر و حمایت همیشگی هواداران، به دنبال شکست دادن حریف تبریزی هستیم.
وی تصریح کرد: دو تیم صنعت نفت و تراکتورسازی در شرایطی کاملاً متفاوت با هم دیدار کرده و صنعت نفت پیروز هفته گذشته باید به مصاف تراکتورسازی شکست خورده برود که این موضوع، کار را برای ما دشوار می‌کند.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: قصد دریم که دیگر در هیچ بازی خانگی امتیاز از دست نداده که این موضوع را از مسابقه مقابل بازیکنان امیر قلعه‌نوعی آغاز می‌کنیم.
وی در پایان از وضعیت آمادگی بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت و افزود: هیچ بازیکن مصدوم و یا محرومی نداشته و آسیب‌دیدگی حبیب دهقان؛ دروازه‌بان تیم ما نیز برطرف شده و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم صنعت نفت در مقابل تراکتورسازی تبریز ندارد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۸و۴۵ دقیقه روز سوم مهر ماه میزبان تراکتورسازی تبریز است.