پیام تسلیت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان علی و سعید حمیدی اصل

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پی در گذشت مادر شهیدان علی و سعید حمیدی اصل در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خورنا در پیام تسلیت ارسلان غمگین آمده است؛

هیچ واژه و جمله ای نمی تواند بیانگر احساسی باشد برای تقدیر و تکریم از پدران و مادران شهدا که با گذشت، ایثار و شکیبایی بی مثال، فرزندان خویش را درراه رضای پروردگار و برای حفظ و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند.

بی شک ایثار و فداکاری پدران و مادران شهید تا ابد بر تارک افتخارات این مرز پر گهرخواهد درخشید.
مادران عزیزی که با الگو گرفتن از بانوی کربلا حضرت زینب “س” داغ و رنج هجران فرزندان دلبند خود را بر خود هموار ساختند و ایمان متعالی و مشی معنوی آن ها، درسی بزرگ و جاودانه برای همه ما است.

درگذشت اسطوره صبر و مقاومت؛ شیرزنی که از دامان پاک خود شیر مردانی از جنس ایمان، عرفان و آگاهی تقدیم کشور خود کرد، مادر گرامی شهیدان الا مقام و معزز «علی و سعید حمیدی اصل» که به دیدار فرزندان شهیدش شتافت و به لقاء الله پیوست را خدمت خانواده آن مرحومه، و هم استانی های شریف بویژه جامعه ایثارگران، تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

ارسلان غمگین
دی ماه سال ۱۳۹۸