مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

تنها ۳۸ درصد مردم خوزستان تحت پوشش شبکه مدرن فاضلاب قرار دارند/ هجمه‌ها بر ضد شرکت آب و فاضلاب غیر منصافه است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عنوان کرد: سیستم فاضلاب خوزستان فرسوده است و تنها ۳۸ درصد مردم این استان تحت پوشش شبکه مدرن فاضلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز در جلسه بررسی خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر که شنبه ششم دی ماه ۹۸ در محل اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان برگزار شد صادق حقیقی پور گفت: شرکت آب و ‌فاضلاب خوزستان هیچ نقش اجرایی در بحث آبگرفتگی‌های پس از باران ندارد و برطبق قانون وظیفه جمع‌آوری آبهای سطحی برعهده شهردای‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عنوان کرد: سیستم فاضلاب خوزستان فرسوده است و تنها ۳۸ درصد مردم این استان تحت پوشش شبکه مدرن فاضلاب هستند.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته در استان خوزستان ۴۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۸۶۰ کیلومتر شبکه آب اصلاح شده است اظهار کرد: لایروبی هزار کیلومتر شبکه فاضلاب شهرهای مختلف استان به استثنای اهواز، کار گذاشتن ۲۵۹ پمپ فاضلاب و اصلاح نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر خطوط فاضلاب از دیگر اقداماتی است که طی این مدت در استان خوزستان انجام شده است.

حقیقی پور یادآوری کرد: در سیل اخیر ۵۶۰ میلیارد تومان خسارت به شرکت آب و فاضلاب خوزستان وارد شده است که تا الان تنها ۵۸ میلیارد تومان آن به صورت اسناد خزانه سه تا چهار ساله پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: همچنین در بارندگی اخیر ۲۱۰ میلیارد تومان به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب خوزستان خسارت وارد شده است که ما آن را در قالب یک شکایت رسمی به مراجع ذی‌صلاح حتما پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: از انصاف به دور است که مجموعه‌ای چون شرکت آب و فاضلاب خوزستان علیرغم تلاشهای شبانه روزی که دارد در مشکلی چون آبگرفتگی‌های معابر پس از هر بارندگی که اصلا به آن مربوط نیست اینگونه مورد هجمه قرار بگیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس فاضلاب که بالا میزنه و زندگی مردم را نابود میکنه با اداره فاضلاب نیست این مدیران را دولت روحانی از کدام قوطی عطار در میاورد چرا فقط ۳۰ درصد جمعیت شهری به سیستم فاضلاب دسترسی داشته باشند شما را مدیر گذاشتند که فقط حرف بزنید و مشکلات را بگید اینو عمه من هم بلده