مدیر‌عامل آب و فاضلاب اهواز:

۱۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب اهواز فرسوده است

مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز اظهار کرد: ۱۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب اهواز فرسوده است و در هر بارندگی دچار ریزش می‌شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز در جلسه بررسی خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر که امروز شنبه ششم دی ماه ۹۸ در محل اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان برگزار شد بهنام مریدی گفت: در بارندگی اخیر ریزش ۸۸ میلیمتر باران در کمتر از سه ساعت، حجم آبی معادل ۱۷ میلیون متر‌مکعب را به شهر اهواز وارد کرد.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان کرد: شبکه‌های فاضلاب اهواز به علت فرسودگی و نوع طراحی مجزایی که دارند تنها می‌توانند ۱۰ میلیمتر بارندگی را تحمل کنند.

وی یادآور شد: اگر چه طی ماههای اخیر بسیاری از ایستگاههای فاضلاب فاقد پمپ اهواز به پمپ‌های جدید تجهیز و پمپهای آسیب‌دیده آنها را نیز تعمیر شده بودند ولی حجم آبی که در اثر بارندگی اخیر به شهر اهواز وارد شد آنچنان بالا بود که رفع آن به تنهایی و بدون کمکهای ملی امکان ‌پذیر نبود.

مریدی در پایان با بیان اینکه شبکه کنونی فاضلاب اهواز به هیچ‌عنوان جوابگو این شهر نیست اظهار کرد: ۱۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب اهواز فرسوده است و در هر بارندگی دچار ریزش می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس آقای مریدی در دولت احمدی نژاد با زد وبند فرماندار ماهشهر شد و از ضعیف ترین فرمانداران بود بعد در دولت روحانی دوباره با زدو بند اومده مدیر آبفا شده او در حد یک دهیار هم نیست