اعتصاب غذا چهار روزه کارکنان پتروشیمی غدیر/ کارکنان غدیر به میزان حقوق و مزایای خود اعتراض دارند

کارکنان پتروشیمی غدیر منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر به علت پرداخت نشدن کامل حقوق و مزایا برای چهارمین روز دست به اعتصاب غذا زدند.

یکی از کارکنان معترض این پتروشیمی در پیامی برای خورنا نوشت: مدتهاست که مدیران ارشد این شرکت با دادن وعده‌های توخالی مبنی بر بهبود وضعیت شرایط حقوق و خدمات رفاهی زمان خریداری کرده‌اند و متاسفانه در طی این مدت هیچگونه تغییری در پرداخت‌های این پتروشیمی صورت نگرفته است.

وی افزود: کارکنان غدیر برای پایان دادن به این روند و دریافت جوابی شفاف از مدیران ارشد پتروشیمی به مدت چهار روز است که دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

این کارمند پتروشیمی غدیر در ادامه نوشت: پرداخت های پتروشیمی غدیر نسبت به سایر پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی بسیار پایین تر است و حتی میزان پراخت کارانه و پاداش‌ها یک پنجم سایر شرکت های منطقه است.

وی افزود: مدیران ارشد پتروشیمی غدیر نه تنها پاسخ شفاف و صریحی به کارکنان نمی‌دهند حال با آغاز اعتصاب غذا در جهت پایان دادن به این تبعیض ها شروع تهدید کارکنان کرده‌اند.

پتروشیمی غدیر در سال ۱۳۸۱ در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر تأسیس شد و در دی‌ماه سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسیده است.

این پتروشیمی دارای ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن(vcm) و ۱۲۰ هزار تن (PVC) است که در ساخت انواع لوله‌ها، شیلنگ‌ها، عایق‌های الکتریکی، چارچوب درب و پنجره، کابینت و صنایع خودروسازی و … کاربرد دارد.