برگزاری جلسات مشترک علمی و پژوهشی بین دانشگاههای علوم و فنون دریایی خرمشهر و بصره عراق با بندر خرمشهر

 

خورنا- مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از برگزاری جلسات علمی و پژوهشی بین دانشگاههای علوم و فنون دریایی خرمشهر و بصره عراق با بندرخرمشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر ودریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی در نشست با مسولان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر که در سالن جلسات این دانشگاه برگزارشد گفت: رودخانه های اروند و کارون دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دریایی هستند و برگزاری جلسات  مشترک با دانشگاههای علوم و فنون دریایی خرمشهر و بصره عراق می تواند گامی موثر در بهبود فرآیند ها و تبدیل بندر خرمشهر به یکی از کانون های گردشگری دریایی شود.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی بین بندر خرمشهر و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در راستای  توسعه امور پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه های حمل و نقل دریایی و بندری عنوان کرد .

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص اهمیت  آموزش مهارتهای دریایی تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت و توان دانشگاه علوم و فنون دریایی با اضافه کرد رشته ناوبری به رشته های تحصیلی این دانشگاه می توان تعاملات علمی و پژوهشی بین بندر خرمشهر و این دانشگاه  را گسترش داد.

وی در ادامه گفت: از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست می توان به پروژ ه های مطالعاتی،تشکیل کارگروههای تخصصی،بررسی چالش ها و جلسات کارشناسی،بررسی رزومه های تحصیلات تکمیلی  و جذب سرمایه گذار اشاره کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *