حجت الاسلام قمی: دغدغه‌های مردم ماهشهر به مسئولان منتقل می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دغدغه‌ها و مشکلات مردم شهرک طالقانی به حق است و من آنها را به مسئولان منتقل می‌کنم؛ اشتغال و رفع معضل بیکاری حق مردم این منطقه است و اولویت نیروهای کاری منطقه باید با بومیان باشد و این خواسته به حق و طبیعی مردم است.

حجت الاسلام محمد قمی در حاشیه بازدید از شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبلیغات اسلامی یک موضوع دو طرفه بوده و مردم درآن سهیم هستند. مردم خود مبلغ و مروج بسیار خوبی بوده و ما باید حرف و دغدغه‌های مردم را شنیده و با آنها سخن بگوییم.

وی با اشاره بر اینکه هر کجا می‌رویم باید پای حرف مردم بنشینیم افزود: ما با دغدغه‌ و اشتیاق آمده‌ایم تا دغدغه و مشکلات مردم را بشنویم و آنها را منتقل کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: مردم شریف و نجیب شهرک طالقانی سال‌های سال است که زحمت می‌کشند و شاید به دلیل محرومیت و ضعیف بودنشان یک عده اغتشاشگر و سودجو از این موضوع سواستفاده کردند و بد نامی برای مردم این شهرک و شهرستان بندرماهشهر ایجاد کردند.

وی گفت: ما به اینجا آمده‌ایم که دغدغه‌ها و نکات مردم را در حد توان خود از مسئولان مطالبه کنیم و حرف‌ها و پیام‌های این مردم مظلوم را منتقل کنیم؛ اصل ماجرا این است که ما به حکم طلبگی و تبلیغات اسلامی آمده‌ایم فرمایشات مردم را بشنویم.

فرستاده مقام معظم رهبری به شهرک طالقانی با اشاره به اینکه می‌خواستم بدون واسطه حرف‌های مردم را بشنوم و مشکلاتشان را ببینم عنوان کرد: من با مردم شهرستان بندرماهشهر و به خصوص شهرک طالقانی شناخت قبلی دارم و این مردم را بزرگوار، غیور، شریف، انقلابی، مهربان، دغدغه‌مند و زحمتکش می‌بینیم.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردم به حق است، ادامه داد: اشتغال و رفع معضل بیکاری حق مردم این منطقه است به خصوص اینکه در فاصله بسیاری کمی از اینجا زمینه‌های کار جدی و فراوانی وجود دارد؛ اولویت نیروهای کاری منطقه باید با بومیان باشد و این خواسته به حق و طبیعی مردم است.

حجت الاسلام قمی افزود: تقریبا همه مردمی که با من در جاهای مختلف صحبت کردند گفتند سلام ما را به رهبر انقلاب برسان و ما سرباز رهبر و نظام جمهموری اسلامی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اطمینان می‌گویم که اینکه یک عده از نجابت مردم این منطقه سواستفاده کردند و برای آنها بدنامی ایجاد کردند ربطی به خصوصیات بارز و برزگواری مردم شریف شهرک طالقانی ندارد و مطالبات به حق این مردم باید شنیده و به مسئولین مربوطه منتقل شود.

منبع