پیام مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت سالروز بازگشت پیکر وزیرشهیدمحمدجواد تندگویان

خورنا|باقرگل فر:متن پیام مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت سالروز بازگشت پیکر وزیرشهیدمحمدجواد تندگویان:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ آذرماه سالروز بازگشت پیکر شهید محمد جواد تندگویان یادآور دورانی است که دنیا در آن شاهد بی بدیل ترین رشادت ها و جانفشانی های فرزندان انقلاب اسلامی بود. دلیرمردانی که با نثار جان خویش ، اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آورده ، شکوه و عظمت ایران عزیز را بر بوم تاریخ به نمایش گذاشتند.

در آن سالهای خون و آتش ، حفظ و صیانت از شرکتهای تولیدی زیر مجموعه وزارت نفت به منظور عدم وابستگی به بیگانگان دغدغه اصلی کارکنان خدوم این صنعت بود ، که شهادت جمع زیادی از کارکنان صنعت نفت و همچنین وزیر انقلابی آن گواهی براین مدعاست

امروز  هم در شرایطی که کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی می باشد تنها راه عبور از این شرایط ظالمانه و تحریم ها ادامه دادن راه شهداء و تاسی به شیوه ، روش و منش آنهاست .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام و شهدای گرانقدر صنعت نفت ، و با توجه به مزین شدن نام شرکت به نام این وزیر شهید ، خود وهمه همکاران را به تلاشی مجاهدانه در راه رشد ، سرافرازی و اعتلای صنعت و کشور توصیه می کنم ، زیرا دربیشگاه خداوند متعال مسئولیم تا از امانت آن راد مردان که از جان خویش گذشتند تا وطن آزاد و آباد بماند به نیکی پاسداری نمائیم.

سید رضا قاسمی شهری

مدیر عامل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *