با تعطیلی پنج شنبه ها/ ساعات کاری جدید ادارات خوزستان اعلام شد

خورنا: به دنبال اعلام تعطیل شدن روزهای پنج شنبه در استان خوزستان، ساعات کاری جدید ادارات و دستگاه های دولتی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری  مهر، بر اساس اعلام استاندار خوزستان و به استناد تصمیم نامه شماره ۳۹۶۰۹/۱۲۷/۴۴ مورخ هفتم دی ماه سال ۱۳۹۱ و بر اساس تفیض اختیارات صورت گرفته از طرف هیئت وزیران به استانداران به موجب اصل ۱۲۷ قانون اساسی ساعات کار در هفته از شنبه تا سه شنبه از ساعت هفت و ۱۵ دقیقه تا ۱۵ و ۳۰ دقیه بعدازظهر و چهارشنبه ها از هفت و ۱۵ دقیه تا ۱۴ و ۳۰ دقیه بعدازظهر تعیین شده است و پنج شنبه ها نیز تعطیل اعلام می شود.

بر اساس اعلام استاندار خوزستان، این تصمیم از شنبه ۱۶ دی ماه سال ۱۳۹۱ اجرایی خواهد شد.

همچنین به منظور هماهنگی ساعات کار اداری با ستاد وزارتخانه ها و صرفه جویی در هزینه های جاری دستگاه های اجرایی، وحدت رویه با سایر استانهای کشور و همسان سازی با سازمانهایی که در روز پنجشنبه تعطیل هستند، این تصمیم گیری صورت گرفته است. ساعات شروع به کار ادارت و مراکز آموزشی و آموزش عالی بر اساس تصمیم این ادارت و مراکز تعیین می شود.
همچنین ساعات شروع به کار بانکها بر اساس تصمیم شورای هماهنگی بانک های استان خواهد بود.

ساعات شروع به کار و پایان کار در واحدهای صنعتی و تولیدی، صنفی و خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوطه بر اساس شرایط کار از سوی دستگاه ها و مسئولان ذیربط تعیین و اعلام می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *