امام جمعه هندیجان برخی کمبودها در این شهرستان درد آور است

به گزارش خبرگزاری خورنا حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان ظهر امروز در خطبه های نماز ضمن دعوت همگانی به تقوای الهی با اشاره به مشکلات شهرستان خواستار حمایت همه جانبه مسئولین جهت رفع مشکلات و موانع خدمات رسانی به مردم شدند .

امام جمعه شهرستان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با تاکید بر حل مشکلات مناطق محروم شهری بیان داشتند: نبود گاز لوله کشی، جوی و جدول دفع فاضلاب ، آسفالت مناسب و روشنایی معابر در برخی نقاط شهری درد آور است.

حسینی در ادامه ضمن تشکر از شهردار شهر هندیجان بابت اجرای کار جوی و جدول در برخی مناطق محروم شهر، با درخواست از مسئولین مربوطه شهری، خواستار تشکیل جلسه و بررسی علل موانع مشکلات شهری شدند و بیان داشتند: باید با تلاش و کوشش جهادی همه مسئولین، نقاط کمتر برخوردار شهر را از این وضعیت خارج نمود .

سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان در ادامه به مشکل منازل تصرفی منطقه فرهود آباد شمالی و جنوبی اشاره نمودند و برای چندمین بار از مسئولین مربوط خواستند تا با تشکیل جلسه نسبت به تعیین تکلیف و واگذاری اراضی تصرفی با قیمت نازل تصمیم گیری نمایند و بیش از این این موضوع به درازا نکشد .