معاون فرماندار شادگان: حفاری‌های شادگان ترمیم شود

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: ترمیم حفاری‌ها و آسفالت گودبرداری‌ها که در سطح و بخش‌های مختلف شهرستان صورت گرفته باید هر چه سریع‌تر تکمیل و به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار داشت: ترمیم حفاری‌ها و آسفالت گودبرداری‌ها که در سطح و بخش‌های مختلف شهرستان صورت گرفته باید هر چه سریع‌تر تکمیل و به اتمام برسد.

وی افزود: شهرداری شهرستان و اداره راه و ترابری باید نسبت به ترمیم و آسفالت گودبرداری‌های انجام شده در تقاطع خیابان‌های بهبهانی و سعدی، فتح‌المبین و جاده کمربندی اقدام کنند.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: اداره گاز نیز با هماهنگی بنیاد مسکن باید نسبت به ترمیم خسارت‌های وارده به ساختمان روستای ام‌الغزلان و ام‌الحجار اقدامی عاجل کند.

وی تصریح کرد: به‌منظور تسریع در اتمام آبرسانی و زیرسازی محوطه سایت مسکن مهر، اداره مسکن و شهرسازی نیز باید نسبت به جمع‌آوری مصالح در معابر تصمیماتی را اتخاذ کرده و اجرایی کند.

سنواتی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آن‌ها است و در این زمینه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید همه تلاش خود را به‌کار گیرند.