خریداری ۱۶ دستگاه پمپ جدید جهت بازسازی جایگاه های سوخت در بهبهان

خبرگزاری خورنا | پدرام کسائی: مدیرعامل شرکت ارجان سوخت بهبهان از خرید ۱۶ دستگاه پمپ جدید جهت بازسازی جایگاه های سوخت تابعه این شرکت در بهبهان خبر داد.

محسن عبدالله نژاد در گفتگو با خبرگزاری خورنا گفت: با توجه به خسارات وارده به جایگاه های سوخت تابعه این شرکت در حوادث اخیر، این شرکت علی رغم خسارت یک و نیم میلیارد تومانی وارده به تجهیزات و زیرساخت ها، تمام توان خود را جهت بازسازی سریع جایگاه ها و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان قرار داده، و اولویت کاری خود را خرید پمپ های جدید قرار داد.

عبدالله نژاد افزود: بر همین اساس این شرکت با پیگیری های مستمری که انجام داد، ۱۶ دستگاه پمپ جدید دو نازله را برای بهسازی جایگاه های ارجان سوخت (۶۰ متری) و فراسوخت (بلوار کمربندی) با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان خریداری نموده، که دو دستگاه آن تا کنون در جایگاه ارجان سوخت نصب شده است.

وی با اشاره به ازبین رفتن ۸ دستگاه پمپ در جایگاه فراسوخت گفت: ۴ دستگاه از این پمپ ها مربوط به نفت و گاز و ۴ دستگاه دیگر مربوط به بنزین بوده، که تا اواسط هفته آتی این ۸ دستگاه پمپ تعویض و پمپ های دو نازله جدید در جایگاه فراسوخت بهبهان واقع در بلوار کمربندی نصب خواهند شد.

عبدالله نژاد  افزود: ۸ دستگاه پمپ دو نازله نیز در جایگاه سوخت ارجان سوخت واقع در بلوار ۶۰ متری در حوادث اخیر از بین رفته، که طی روزهای اخیر ‌دو دستگاه پمپ دونازله جدید توسط این شرکت خریداری و نصب شده، و تا اواسط هفته آتی نیز ۶ پمپ جدید دو نازله دیگر در این جایگاه نصب و به بهره برداری خواهد رسید.

محسن عبدالله نژاد در ادامه گفت: با راه اندازی این پمپ ها ۳۲ نازل از ظرفیت جایگاه های سوخت یاد شده که از مدار خارج شده بود مجددا وارد مدار شده و ضمن برطرف شدن مشکل معطلی جهت سوخت گیری، موجبات رضایت خاطر شهروندان عزیز فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ارجان سوخت در پایان ضمن اشاره به اعتبار ۵۱۲ میلیون تومانی جهت خرید ۱۶ دستگاه پمپ جدید گفت: امیدواریم با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی هرچه سریع تر اتصال این پمپ ها به سیستم سامانه سوخت کشوری انجام و وارد مدار شوند.