تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و تجاری شادگان

خورنا : حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد اظهار داشت: محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های دولت نهم و دهم در چند سال اخیر بوده است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: در همین راستا پروژه‌های عمرانی متعددی در شادگان اجرایی شد که شاهد بهره‌برداری از بخشی از این پروژه‌ها نیز بودیم.
ناصری‌نژاد افزود: در راستای بهسازی و بهبود عبور و مرور روستاییان نیز پروژه‌های متعددی در بخش‌ها و روستاهای شادگان در حال اجراست.
وی عمده پروژه‌های عمرانی در حال اجرا را در بخش خنافره شادگان عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان باید در راستای رفاه حال شهروندان اجرای پروژه‌های عمرانی را تسریع ببخشند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی پروژه‌های احداث بندر تجاری، بندر صیادی و اتوبان شادگان بندر امام را از مهم‌ترین پروژه‌های تجاری در حال اجرای شادگان دانست و تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها رونق اقتصادی منطقه را به‌دنبال خواهد داشت.
وی در ادامه با تأکید بر به‌کارگیری نیروهای بومی در پروژه‌های عمرانی و تجاری، گفت: ایجاد اشتغال پایدار با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در منطقه، مشکلات بیکاری جوانان را مرتفع می‌کند.
ناصری‌نژاد با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه احداث اتوبان شادگان به بندرامام، اضافه کرد: براساس زمان‌بندی‌های انجام شده، بهره‌برداری از فاز نخست اتوبان شادگان ـ بندر امام خمینی(ره) در آبان‌ماه سال جاری صورت می‌گیرد.
وی افزود: این اتوبان مهم که آرزوی دیرینه مردم شادگان است تا پایان سال ۹۰ به‌طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این پروژه برای مردم شادگان و تأثیر آن در کوتاه شدن مسیر شادگان به بندرامام خمینی(ره) باید همه مدیران اجرایی با همدلی و همکاری نزدیک در راستای اتمام این پروژه تلاش کنند.
وی افزود: مسئولان اجرایی این پروژه باید بر روند پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پروژه نظارت مستقیم  داشته و در راستای رفع موانع احتمالی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
ناصری‌نژاد از مسئولان اجرایی خواست تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا پروژه‌های عمرانی و تجاری منطقه براساس زمان‌بندی انجام شده به بهره‌برداری برسند.