افتتاحیه دوره ارزیابی فرآیندها در شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشمی/بهره برداری از ظرفیت های شرکت عملیات غیرصنعتی می تواند این مجموعه را در سطح کشور مطرح کند

خورنا|باقرگل فر:آتش زمزم گفت: در سطح کشور نمونه های کمی مانند شرکت عملیات غیرصنعتی وجود دارد که کاری با این حجم از گستردگی در بُعد خدماتی ارائه دهد و اگر توانمندی داخلی مجموعه بالا برود قطعا می توان در سطح کشور خدماتی را ارائه کرد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی دوره ارزیابی توانمندی فرایندی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه این شرکت، صبح روز سه شنبه ۱۹ آذر افتتاح شد.

این دوره با هدف بررسی فرایندهای هریک از ادارات شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد و طی آن آقایان رضایی، اعتباریان، عسگری و خانم محمدی نیا به عنوان ارزیابان داخلی و همچنین آقای حیدری به عنوان نماینده هلدینگ خلیج فارس فرایندهای این شرکت را بررسی کردند.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در افتتاحیه این دوره ارزیابی با اشاره به چشم انداز این شرکت تا سال ۱۴۰۲ گفت: تمام مجموعه ها و نفرات شرکت عملیات غیرصنعتی باید تلاش خود را به کار بگیرند تا شعار “انتخاب اول مشتریان با ارائه خدمات سرآمد” محقق شود.

وی ظرفیت های شرکت عملیات غیرصنعتی برای ارائه خدمات با کیفیت را بسیار بالا دانست و ادامه داد: شاید در سطح کشور نمونه های کمی مانند شرکت عملیات غیرصنعتی وجود داشته باشد که کاری با این حجم از گستردگی در بُعد خدماتی ارائه دهد و اگر توانمندی داخلی مجموعه بالا برود قطعا می توان بیشتر از سطح شهرستان، بلکه در استان و حتی کشور خدماتی را ارائه کرد.

آتش زمزم ارزیابی فرایندهای هر مجموعه ای را لازمه اصلاح وپیشرفت آن مجموعه دانست و اظهار کرد: در تمام کشورهای توسعه یافته دنیا برای ارزیابی یک مجموعه، فرایند کاری آن مجموعه را مورد بررسی قرار می دهند و اگر این موضوع توسط ارزیابان مسلط به کار صورت بگیرد، بسیاری از اشکالات مشخص خواهد شد و حالا خوشبختانه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نگاهی تخصصی به این موضوع دارد که می تواند باعث بهبود عملکرد شرکت های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس شود.

همچنین در ادامه مجید حاجی زاده مدیر پشتیبانی شرکت عملیات غیرصنعتی به بخشی از ماموریت های این شرکت اشاره کرد و جلب رضایت ذینفعان که در اولویت آن ها شرکت های پتروشیمی منطقه، کارکنان و خانواده های آن ها هستند را برای یک شرکت خدماتی بسیار مهم دانست.

در پایان سید احسان اعتباریان سرپرست اداره برنامه ریزی و فناوری اطلاعات روند ارزیابی فرایند قسمت های مختلف را برای اعضای هیئت رئیسه تشریح کرد و پس از آن نیز ارزیابان داخلی شرکت عملیات غیرصنعتی و نمایندگان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس فرایند  هریک از ادارت این شرکت را به صورت جداگانه ارزیابی کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *