ملوان، فاتح مسابقات والیبال باشگاههای هندیجان شد

خورنا: ملوان، فاتح مسابقات والیبال باشگاههای هندیجان شد

به گزارش خبرنگار خورنا، سالها بود که علرغم فعالیت چند تن از مربیان زحمتکش که در راه سرپا نگه داشتن این رشته می کوشیدند، والیبال شهرستان هندیجان در سکوت و بی خبری بسر می برد.

جوانان و نوجوان علاقمند به این رشته با دلسردی رغبتی نشان نمی دادند و چرخهای والیبال به کندی در حرکت بود.

عدم برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاهها و دیگر مسائل حاشیه ای موجب شده بود تا والیبال هندیجان که در سطح استان در رده نوجوانان و جوانان مقام قهرمانی در کارنامه خود دارد با افول روبرو شود اما به تازگی با تلاش و همت هیات والیبال و اداره ورزش و جوانان هندیجان حرکت تازه و امیدوار کننده ای در این رشته شروع شد که اگر همچنان ادامه یابد می توان به نوعی بازگشت به روزهای اوج باشد.

مسابقات والیبال بزرگسالان باشگاههای هندیجان پس از وقفه ای چندساله تحت عنوان جام محرم با شرکت ده تیم برگزار شد.

شش تیم جنوب، شاهین، امید، کارگر، ملوان و خلیج فارس از هندیجان و چهار تیم از روستاهها و شهرهای تابعه بنامهای چم کلگه، ناصرآباد، دهملاء و زهره شهر در این پیکارها حضور داشتند.

پس از انجام مسابقات مقدماتی تیمهای جنوب، کارگر، ملوان و امید به مرحله نیمه نهایی رسیدند. در این مرحله کارگر و ملوان با غلبه بر تیمهای جنوب و امید به دیدار پایانی راه یافتند.

دیدار نهایی در حضور علاقمندان به این رشته ورزشی در سالن چند منظوره استادیوم تختی برگزار شد که در پایان تیم ملوان موفق شد در یک بازی برتر در سه گیم متوالی کارگر را شکست دهد و جام را به خانه ببرد.

تیمهای جنوب و امید مشترکآ سوم شدند.

گزارش از یونس عبادی (خبرنگار خورنا)