رییس سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر داد:

یک کشته و دو مجروح در تصادف جاده خرمشهر به سمت سید خلف

رییس سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر داد: برخورد خودرو پیکاب و تریلی در جاده خرمشهر به سمت آرمگاه سیدخلف یک کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری خورنا قنری ضمن اعلام این خبر توضیح داد: امروز هجدهم آذرماه ساعت هفت و ۵۷ دقیقه، با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، برخورد خودرو پیکاب و تریلی در جاده خرمشهر به سمت آرمگاه سیدخلف اطلاع رسانی شد.
رییس سازمان آتش نشانی اهواز بیان کرد: نیرو های عملیاتی و امداد و نجات سریعاً با ۲ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: خودروها حین حرکت در مسیر به علت سرعت زیاد و عدم کنترل رانندگان به یکدیگر برخورد کردند و سرنشینان درون اتاقک خودرو پیکاب گرفتار و قادر به خارج شدن از داخل خودرو نبودند.

قنبری اظهارکرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی، با استفاده از تجهیزات تخصصی، افراد مصدوم را از کابین خارج کردند و جهت مداوا به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین دیگر مجروح شدند، همچنین آتش نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه امن، مسیر را برای تردد سایر خودرو ها آزاد کردند.