عضو شورای شهر ترکالکی:

کتابخانه معراج شهر ترکالکی بر روی جوانان این شهر بسته است.

عضو شورای شهر ترکالکی گفت: حدود سه ماه است که درب کتابخانه معراج شهر ترکالکی به روی جوانان این شهر بسته شده است و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست.

به گزارش خورنا رضا حسین زاده ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: مردم ترکالکی قبلا جهت احداث این مجموعه فرهنگی، زمینی را در مرکز شهر در اختیار اداره کل کتابخانه های استان خوزستان قرار دادند ولی متاسفانه با گذشت یک دهه از ساخت و تجهیز این مجتمع فرهنگی متاسفانه چندماهی است که درب آن به روی جوانان این شهر بسته شده و علیرغم نامه نگاری‌ها با اداره کتابخانه‌های شهرستان گتوند این مشکل تاکنون حل نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر ترکالکی ادامه داد: با توجه به نیازمندی جوانان و محصلین و افراد پشت کنکوری به فضایی آرام مثل کتابخانه جهت مطالعه و درس خواندن ولی این فرصت از جوانان و افراد پشت کنکور شهر ترکالکی سلب شده و کسی هم جواب درستی به ما نمیدهد.

وی یادآور شد: شورای اسلامی شهر ترکالکی حتی در مذاکرات شفاهی و کتبی با رییس اداره کتابخانه های شهرستان دو نفر از همشهریان دارای مدرک تحصیلی و سابقه فعالیت در اداره کتابخانه‌های شهرستان گتوند را به این اداره معرفی کردیم و حتی به این نکته هم اشاره کردیم که این دو نفر حاضرند به صورت رایگان ‌در دو ‌نوبت صبح و عصر با کتابخانه همکاری کنند اما متاسفانه بازهم جواب مناسبی به ما داده نشد.

حسین زاده گفت: اهمیت به مطالعه و کتاب از سفارشات مهم دین مبین اسلام است و مقام معظم رهبری نیز راه رسیدن جامعه به نقطه مطلوب را کتاب خوانی معرفی می‌کند و‌ در این زمینه می‌فرمایند، یکی از مهم ترین عناصر حفظ انقلاب اسلامی از یک طرف هوشیاری و آگاهی مردم نسبت به تحولات جهانی و نقشه های استکبار در گذشته و حال برای به سازش کشاندن ملت قهرمان ایران است و از طرفی دیگر افزایش سرانه مطالعه می‌باشد که این امر باعث شکوفایی استعدادها و پیشرفت‌های شگرف علمی خواهد شد.

این عضو شورای شهر ترکالکی در پایان اظهار کرد: از امام جمعه شهرستان گتوند استدعا دارم که با توجه به نگرش عمیق رهبری به اهمیت موضوع مطالعه و دانش به این مسئله ورود کرده و این مشکل را به طور جدی پیگیری و حل نماید تا جوانان شهر ترکالکی و حتی سایر روستاها و مناطق بخش عقیلی بتوانند از این فضای کتابخانه‌ای که اکنون بلا استفاده باقی مانده است استفاده کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *