رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر: خرمشهر از ترم آینده میزبان دانشجویان خارجی میشود

 

دکتر مصطفی زرانژاد رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ضمن تبریک روز دانشجو به نقش دانشجو در پویایی جامعه اشاره کرد.

زرا نژاد که در جمع خبرنگاران سخن میگفت از اخذ مجوز واحد بین الملل دانشگاه برای پذیرش دانشجویان خارجی وفراهم شدن مقدمات آن خبر داد. وی گفت: درحال سازماندهی تقاضاهای تحصیل از عراق هستیم و برخی ثبت نامهای انجام شده در ترم آینده در بخش پردیس در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

زرا نژاد گفت: در واحد بین الملل با هماهنگی وزارت علوم تفاهم نامه هایی با برخی دانشگاههای معتبر کشور مثل دانشگاههای تبریز، صنعتی دزفول‌ ، شهید چمران، امیر کبیر‌ و علامه طباطبایی انجام دادیم. منحصربفرد بودن موقعیت جغرافیایی دانشگاه علوم و فنون دریایی در این زمینه تاثیر داشته است. همچنین در بخش خارجی با شهرهای کربلا و میسان و در بخش داخلی برای آموزش مشترک با علوم پزشکی آبادان، کشت و صنعت نیشکر، نیروی دریای سپاه، آب و برق خوزستان ، محیط زیست ، شیلات ، بندر و… به تفاهم رسیدیم.

وی با ابراز رضایت از فعالیت های فرهنگی گفت: در بخش فرهنگی ۱۷۰ برنامه فرهنگی طی دوماه گذشته انجام شده و جبران رکود فرهنگی صورت گرفت و اکنون ۱۲کانون و ۹انجمن و ۳تا تشکل در دانشگاه فعال هستند.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر جابجایی یدالله نیکپور قنواتی از ریاست کوتاه مدت دانشکده ی علوم دریایی و اقیانوسیه به اصرار خود ایشان و بعلت همزمانی با فصل انتخابات اعلام کرد.