ثبت‌نام ۸۲۸ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان از ثبت‌نام ۸۲۸ نفر برای انتخابات مجلس در این استان خبر داد و تاکید کرد که این تعداد تا ساعات پایانی زمان ثبت نام افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز علی حسین حسین زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که شامگاه ۱۶ آذر ماه ۹۸ در استانداری خوزستان برگزار شد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان از دهم آذرماه و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در ادامه ضمن اشاره به رشد ۲۰ درصدی تعداد ثبت‌نامی‌ها نسبت به دوره قبلی گفت: در بین داوطلبان امسال ۷۰ نفر مدرک دکترا و و مابقی مدرک لیسانس و معادل دارند. تعداد بانوان ثبت‌نامی نیز ۶۶ نفر است.

وی تعداد تعداد ثبت‌نامی‌های ۳۰ تا ۴۵ ساله نمایندگی مجلس در خوزستان را ۴۵۰ نفر عنوان کرد و بیان داشت: از بین افراد ثبت نام شده ۴۰ نفر سابقه نمایندگی مجلس داشته و ۱۸۶ نفر نیز سابقه داوطلبی دارند.

حسین زاده در پایان تصریح کرد: تعداد افراد ثبت نام شده به تفکیک هر شهرستان شامل اهواز ۲۴۹ نفر، ایذه ۷۴ نفر، آبادان ۶۰ نفر، دزفول ۵۶ نفر، اندیمشک ۵۴ نفر، مسجدسلیمان ۵۱ نفر، ماهشهر ۵۰ نفر، بهبهان ۴۰ نفر، رامهرمز ۳۸ نفر، خرمشهر ۳۳ نفر، شوش۳۰ نفر، شوشتر ۳۷ نفر، شادگان ۲۵ نفر و دشت آزادگان نیز ۴۱ نفر بوده است.