رئیس دانشگاه آزاد امیدیه: موانع پژوهش در دانشگاه‌ها برداشته شود

خورنا: رئیس دانشگاه آزاد واحد امیدیه گفت: با بودجه مناسب برای پژوهش و تحقیق در دانشگاه آزاد و از بین بردن موانع اداری، باید شرایط را برای اساتید و دانشجویان جهت انجام طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، مهرداد افشون در مراسم تقدیر از اساتید، دانشجویان، هیئت رئیسه و پژوهشگران برتر این دانشگاه که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات و به همت حوزه پژوهشی دانشگاه برگزار شد، گفت: از آنجا که جهان با سرعتی وصف‌ناشدنی به سوی پیشرفت و تکنولوژی گام برمی‌دارد، لزوم وجود پژوهش و پژوهش‌گر بیش از پیش احساس می‌شود.

وی افزود: با توجه به‌ وجود بودجه مناسب برای پژوهش و تحقیق در دانشگاه آزاد اسلامی با از بین بردن موانع اداری، باید شرایط مناسب‌تری را برای اساتید و دانشجویان دانشگاه جهت انجام طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مهیا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه تصریح کرد: این دانشگاه تمام تلاش خود را در راستای ارتقای سطح علمی و پژوهشی این دانشگاه و رساندن دانشجویان این واحد به مراتب عالی‌تر انجام می‌دهد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه تقدیر به عمل آمد که در مجموع از گروه فنی و مهندسی دانشگاه محمد آبدیده، علی برسلانی، علیرضا مؤذنی، گروه علوم پایه صدیف‌الله شیروان، حسین توللی، علیرضا جلیلی در گروه علوم انسانی غلامعلی مسرور، روح‌الله ولی‌زاده، فاطمه رضایی و از باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه نیز مهدی بخت بیدار، زهرا شکوری، سعید قدمی جگرلویی به‌عنوان پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی معرفی شدند.