رئیس دانشگاه آزاد امیدیه: موانع پژوهش در دانشگاه‌ها برداشته شود

خورنا: رئیس دانشگاه آزاد واحد امیدیه گفت: با بودجه مناسب برای پژوهش و تحقیق در دانشگاه آزاد و از بین بردن موانع اداری، باید شرایط را برای اساتید و دانشجویان جهت انجام طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، مهرداد افشون در مراسم تقدیر از اساتید، دانشجویان، هیئت رئیسه و پژوهشگران برتر این دانشگاه که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات و به همت حوزه پژوهشی دانشگاه برگزار شد، گفت: از آنجا که جهان با سرعتی وصف‌ناشدنی به سوی پیشرفت و تکنولوژی گام برمی‌دارد، لزوم وجود پژوهش و پژوهش‌گر بیش از پیش احساس می‌شود.

وی افزود: با توجه به‌ وجود بودجه مناسب برای پژوهش و تحقیق در دانشگاه آزاد اسلامی با از بین بردن موانع اداری، باید شرایط مناسب‌تری را برای اساتید و دانشجویان دانشگاه جهت انجام طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مهیا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه تصریح کرد: این دانشگاه تمام تلاش خود را در راستای ارتقای سطح علمی و پژوهشی این دانشگاه و رساندن دانشجویان این واحد به مراتب عالی‌تر انجام می‌دهد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه تقدیر به عمل آمد که در مجموع از گروه فنی و مهندسی دانشگاه محمد آبدیده، علی برسلانی، علیرضا مؤذنی، گروه علوم پایه صدیف‌الله شیروان، حسین توللی، علیرضا جلیلی در گروه علوم انسانی غلامعلی مسرور، روح‌الله ولی‌زاده، فاطمه رضایی و از باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه نیز مهدی بخت بیدار، زهرا شکوری، سعید قدمی جگرلویی به‌عنوان پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی معرفی شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *