توزیع بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب در روستا های محروم دزفول/استفاده از ظرفیت خانه های هلال و ایجاد کتابخانه در مناطق کم برخوردار سرپرست جمعیت هلال احمر دزفول از توزیع کتاب

خورنا_ مصطفی طحان پسران با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رفع محرومیت‌ها با پیشنهاد و مشارکت کانون دانشجویی دانشکده فنی عصاریان دزفول طرح توزیع ۱۵ هزار جلد کتاب در روستاهای دزفول طی سه مرحله انجام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه بخشی از این طرح انجام شده است، گفت: در مرحله اول تعداد ۵ هزار جلد کتاب در چندین روستاها توزیع شده است.

رییس جمعیت هلال احمر دزفول افزود: بخش عمده ای از این کتاب ها با همت معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان و اداره ارشاد اسلامی و برخی از مجموعه های فرهنگی فعال در زمینه کتاب و کتاب خوانی فراهم شده است.

طحان بیان کرد: در این طرح هفت روستا در نظر گرفته شده و در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک تعداد این روستا ها را افزایش داده و زیر پوشش این طرح ببریم.

رییس جمعیت هلال احمر دزفول با اشاره به نقش کانون های دانشجویی در این طرح افزود: کانون های دانشجویی در این طرح نقشی فعال ایفا کرده و همواره مشارکتی فعال در کنار مجموعه هلال داشته اند.

طحان در پایان اضافه کرد: در این طرح که در مناطق کم برخوردار و محروم دزفول انجام شده علاوه بر توزیع کتاب سعی شده با استفاده از خانه های هلال کتاب خانه هایی نیز احداث شود.

انتهای پیام/