فقط صنعت نفت را تشویق می‌کنیم

خورنا : عباس سورانی اظهار داشت: همزمان با ورود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به آبادان به استقبال نماینده آذربایجان در لیگ برتر می‌رویم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی در همین خصوص اضافه کرد: با تهیه و انتشار بروشورهایی در روز مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز به دنبال اشاعه فرهنگ والای تماشاگران آبادانی هستیم.
مسئول کمیته فرهنگی باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: شعارهای ما در روز سوم مهر ماه تنها در راستای حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بوده و به منظور پرهیز از حاشیه‌ها از ارائه شعارهای دیگر جلوگیری می‌کنیم.
وی در ادامه از فرهنگ غنی خطه آذربایجان گفت و بیان کرد: به هر حال شهری همانند تبریز اسطوره‌های بزرگی را در زمینه‌های مختلف در دل تاریخ به جامعه تقدیم کرده و از احترام بالایی برخودار است.
سورانی تصریح کرد: در سال‌های گذشته بازیکنان آبادانی زیادی همانند پرویزمظلومی، علی اهوازی، بهنام سراج و کاظم فرحانی در تیم‌های تبریزی بازی کرده که این موضوع قرابت دو منطقه را نشان می‌دهد.
وی اضافه کرد: نزدیک به یک دهه پیش برای برگزاری مسابقات جام سرداران شهید آذربایجان به تبریز رفته بودیم و مهمان نوازی و خونگرمی هموطنان آذری خود را از نزدیک به چشم دیده‌ایم.
مسئول کمیته فرهنگی باشگاه صنعت نفت آبادان از بازی روز یکشنبه دو تیم نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز گفت و افزود: از هواداران خواهش می‌کنم تنها برای تقویت صنعت نفت تلاش کرده تا همزمان با آشتی با بازیکنان و کادر فنی شاهد کسب دومین پیروزی خانگی خود باشیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸و۴۵ دقیقه روز سوم مهر ماه در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تراکتور سازی تبریز است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *