اغتشاشات در کشور خنثی شد/ امنیت و آرامش حکم فرماست

خورنا_ فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید رضا صیادی در شهرستان شوش گفت: این شهید بالاترین سرمایه خود را برای آزادی، امنیت، اسلام و مردم فدا کرد.

سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده شهید نظم و امنیت رضا صیادی در شهرستان شوش با تاکید بر اینکه شهدا جان خود را برای رسیدن به جایگاهی بالاتر فدا کردند،گفت: ادامه راه این عزیزان از مهم‌ترین وظایف ما است.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا است، گفت: شهدا با نثار جان خود اجازه ندادند امنیت و اقتدار کشور خدشه‌دار شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهیدصیادی حق بزرگی به گردن همه مردم ایران دارد، افزود: این شهید بالاترین سرمایه خود را برای آزادی، امنیت، اسلام و مردم فدا کرد.

این مقام عالی رتبه نیروی انتظامی اظهارداشت: اخلال‌گرانی که در ناآرامی‌های اخیر مقابل پلیس بودند از سوی بیگانگان هدایت می‌شدند و بنزین را بهانه کردند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش و آرامش امروز کشور ثمره خون پاک شهدا است که با جان نثاری خویش، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند.

شهید رضا صیادی ازکارکنان یگان ویژه بود که در شهرستان ماهشهر روز دوشنبه (۲۷ آبان) در مقابله با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مردم سر بزنگاه از ولایت و امنیت دفاع می‌کنند

همچنین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سفر خود به استان خوزستان با خانواده شهید حاجی مرادنادری در شهرستان دزفول دیدار کرد.

سردار حسین اشتری در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهید نادری اظهار داشت: این کشور تا شهدای بزرگواری امثال نادری ها دارد هیچ قدرتی نمی تواند به امنیت و آرامش آن خدشه وارد کند.

این مقام عالی رتبه نیروی انتظامی افزود: همه ما مدیون شهدا به خصوص شهدای امنیت هستیم، زیرا آنان بزرگترین سرمایه خود یعنی جان شیرین خود را نثار آسایش مردم کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه اغتشاشات در کشور خنثی شده و هم اکنون امنیت و آرامش حکم فرماست، بیان داشت: تعداد قابل توجهی ا اغتشاشگران دستگیر و تعدادی نیز شناسایی و در روزهای آینده دستگیر خواهند شد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: حوادث اخیر برای دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها درس عبرتی شد که بدانند مردم هوشیار کشور سر بزنگاه از ولایت، امنیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

به گزارش خورنا، شهید حاجی مراد نادری ازشهدای امنیت دزفول است که در تاریخ ۹/۷ /۹۷ در جریان درگیری با اشرار مسلح این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/