برخورد قانونی با کسانی که سلاح غیر مجاز دارند

دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور از طریق ورود سلاح غیرمجاز است

خورنا_ فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تعداد قابل ملاحظه‌ای از کسانی که در اغتشاشات اخیر اخلال و شرارت کردند، دستگیر و تعدادی نیز شناسایی و در آینده دستگیر می شوند، گفت: آمار دقیق دستگیرشدگان، توسط دستگاه قضائی اعلام خواهد شد.

سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با خانواده شهید رضا صیادی در شهرستان شوش، اظهار داشت: این شهید نظم و امنیت با شجاعت از امنیت، جان، مال و ناموس مردم دفاع کرد و بالاترین سرمایه خویش را که جانش بود در این راه تقدیم کرد.

فرمانده ناجا افزود: بابت داشتن چنین خانواده هایی که افتخار می کنند، فرزندشان در راه اسلام و حفظ امنیت و بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شهادت رسیده، خدا را شاکریم و وظیفه داریم تا قدردان آنان و همکاران مجاهد فی سبیل الله باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه با حضور مقتدرانه مردم، نیروهای نظامی و انتظامی اغتشاشات فروکش و توطئه ها خنثی شد، تاکید کرد: امروز آرامش بسیار خوبی در کشور و استان برقرار است.

این مقام عالی رتبه نیروی انتظامی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از کسانی که در اغتشاشات اخیر اخلال و شرارت کردند، دستگیر و تعدادی نیز شناسایی و در آینده دستگیر می شوند که به سزای اعمال شان خواهند رسید.

سردار اشتری بیان داشت: امیدواریم این درس عبرتی برای دشمنان خارجی و ایادی داخلی باشد که بدانند مردم هوشیارند و سر بزنگاه از ارزش ها، امنیت، ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ناجا شجاعانه، مقتدرانه و هوشمندانه در کنار مردم است، افزود: بحمدالله نیروی انتظامی در این عرصه هم وظیفه خود را به خوبی انجام داد و شهدایی را برای امنیت تقدیم کرد که باعث افتخار و سربلندی کشور اسلامی است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: آمار دقیق دستگیرشدگان به دلیل اینکه دستگاه‌های مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی ورود پیدا کرده اند، توسط دستگاه قضائی اعلام خواهد کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور از طریق ورود سلاح غیرمجاز است، گفت: ناجا طی سال‌های اخیر به ویژه سال گذشته تلاش های ویژه و مضاعفی انجام داده که در نتیجه آن تعداد قابل توجهی سلاح غیرمجاز جمع‌آوری و عاملان آن نیز دستگیر شدند.

فرمانده ناجا افزود: کسانی که سلاح غیرمجاز دارند، می بایست سلاح خود را به مراجع ذی صلاح تحویل دهند، چرا که طبق قانون نگهداری سلاح، مجازات شدیدی دارد.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *