دیدار و گفت و گوی فرمانده ناجا با اهالی شهرک طالقانی ماهشهر

پلیس در کنارم مردم/ شناسایی و دستگیری اغتشاتشگران در دستور کار است

خورنا_ سردار حسین اشتری در ادامه سفر به استان خوزستان، از شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر بازدید و با مردم آن، دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حوادث اخیر، حفظ نظم و امنیت کشور را از ماموریت های مهم این نیرو، عنوان کرد و اظهارداشت: در بازدیدی که از شهرک طالقانی و مناطق مختلف داشتم بحمدالله وضعیت عادی بر منطقه جاری است و مردم مشغول فعالیت های روزانه خود هستند.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته گروهی از اشرار به حقوق مردم و اموال دولتی تعدی و خساراتی را وارد کردند، افزود: با حضور به موقع مردم که جا دارد از شعور و فهم آنان که سر بزنگاه همیشه حساب خود را از کسانی که به دنبال ایجاد اغتشاش هستند، جدا می‌کنند، تشکر کنم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: با حضور مردم، نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی وضعیت شهر به حالت عادی خود بازگشته است؛ همچنین با تلاش پلیس، تعدادی از اشرار شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی نیز در شرف دستگیری هستند و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار اشتری ضمن تقدیر از مشارکت مردم در اغتشاشات اخیر که اطلاعات مفیدی در خصوص افراد آشوبگر به نیروی انتظامی دادند،تصریح کرد: ان شاءالله این امنیت و ثبات آرامش که در اقصی نقاط کشور برقرار است، روز به روز افزایش پیدا کرده و بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به قدردانی مردم از عملکرد نیروهای نظامی و انتظامی در برخورد با اشرار و اغتشاشگران اشاره و بیان کرد: پلیس در همه صحنه ها در کنار مردم بوده و اعتماد آنها به ما مایه افتخار است، ان شاءالله مردم عزیزمان بتوانند زندگی خود را با آرامش، سلامتی و امنیت کامل دنبال کنند.

فرمانده ناجا با اعلام اینکه صیانت از جان، مال، ناموس و … مردم از وظایف پلیس است، تاکید کرد: با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را دچار اخلال کرده و یا به حقوق مردم تعدی کنند، قاطعانه برخورد می کنیم.

انتهای پیام/