به مناسبت روز جهانی معلولان:

جشن با رقه‌ی پاییز ویژه معلولان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با همکاری انجمن همیاران محیط زیست این شهرستان و مشارکت واحد فرهنگی شهرداری، اداره هلال احمر و مدیریت سالن هلال احمر به مناسبت روز جهانی معلولان جشن محیط زیستی با رقه‌ی پاییز را باحضور جمعی از معلولان و خانواده‌های آنها در سالن هلال احمر این شهرستان برگزار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // در این مراسم که با هدف تقدیر از فعالیت‌های محیط زیستی این افراد برگزار گردید برنامه‌های متنوع و شادی نیز اجرا شد.
دیگربرنامه‌های با رقه‌ی پاییز اجرای سرود توسط هنرجویان مرکز استثایی بشرا، پخش کلیپ فعالیت‌های محیط زیستی مرکز استثنایی بشرا، اجرای نمایش توسط ایمان جعفری شهنی، امید نظری و رضا بلدی، اجرای موسیقی توسط یوسف ظاهری و امید تقی پور بود.

در این برنامه همچنین ۱ دستگاه ویلچر، ۴ جفت عصا زیر بغل، ۳ عدد عصای مچی توسط کمپین درب بطری انجمن همیاران و ۱ واکر و ۱ جفت عصا نیز از سوی خانواده راکی به افراد نیازمند اهدا گردید.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و تقدیرنامه از فعالیت‌های محیط زیستی هنرجویان مرکز استثنایی بشرا، ایمان پادگانه و مهوش الاسوند کارمند شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر به عمل آمد. همچنین مهندس میرکریمی با اهدای هدایایی به اعضای گروه سرود مرکز استثنایی بشرا از فعالیت این هنرجویان قدردانی نمود.

گفتنی است در این مراسم‌ اعضای انجمن‌های محیط زیستی و اجتماعی شهرستان نیز حضور داشتند.