افزایش نرخ کرایه تاکسی در ماهشهر غیرقانونی است

خورنا:‌ افزایش بی رویه نرخ کرایه های تاکسی های درون و برون شهری یکی از دغدغه های اصلی مردم ماهشهر شده است .

به گزارش خورنا به نقل از ماهشهر امروز ، چندی پیش باز شاهد بودیم که نرخ کرایه تاکسی های درون شهری و آژانس ها در شهرستان ماهشهر افزایش پیدا کرد ، و این مسئله اینگونه به نظر می رسد که به صورت خودسرانه توسط تاکسی داران ماهشهری صورت گرفته است .

اما مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت است ، آن نظارتی است که باید توسط مسئولین مرتبط با این مسئله یعنی تاکسیرانی شهرداری ماهشهر صورت بگیرد که متأسفانه کاملاً منفعلانه با این مسئله برخورد می شود .

اینکه فقط با زدن چند بنر اطلاع رسانی در سطح شهر مبنی بر اینکه ” هیچگونه افزایشی در نرخ کرایه درون شهری از سوی مراجع زیربط صورت نگرفته است ” و هیچ اقدام عملی در این راستا صورت نگیرد و نرخ کرایه ها به قبل برنگردد ، این شائبه را پیش می آورد ، که مسئولین مرتبط با اینگونه افزایش قیمت کرایه مشکلی ندارند .

مردم ماهشهر از افزایش بی رویه نرخ کرایه های درون و برون شهری گله مندند و خواستار توجه مسوولان به این مهم هستند ، ولی تاکنون هیچ اقدامی در جهت رفع این مشکل مردم صورت نگرفته است و قیمتها در همان حالت مانده اند .

افزایش منطقی نرخ کرایه ها و نه خودسرانه و در مقابل ارائه خدمات مطلوب تر خواسته اول مردم ماهشهر از مسئولین مرتبط با این امر می باشد .

البته نکته ای که در پایان نباید فراموش شود این است که ، قشر رانندگان تاکسی از زحمتکش ترینهای در خدمت رسانی به مردم هستند و متحمل هزینه های زیادی هستند ولی این مسئله توجیهی در برابر عدم نظارت درست مسئولین ذی ربط نمی باشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همشهری متاسفانه ماهشهر ضعف مدیرتی دارد تازمانی که. شهرداری از بند بازی هم فامیل بازی و زن بده زن بگیر باشه هیچ گونه ترقی نخواهد کرد که ضرراین بی مدیریت مردم ماهشر میبینند.