مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:

طرح آبرسانی به رامهرمز و میداود از پشت سد جره تا پایان تیرماه به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: برطبق قولی که سازمان آب و برق خوزستان داده است طرح آب رسانی از پشت سد جره به رامهرمز و میداود تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز در حاشیه هفدهمین جلسه شورای هماهنگی آب و برق استان خوزستان که امروز سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ در محل اداره کل مدیریت بحران استانداری برگزار شد کیامرث حاجی زاده در جمع خبرنگاران یادآوری کرد: طی چند سال با پیگیری‌هایی که انجام شد بسیاری از تنش‌های آبی که در زمینه آب آشامیدنی روستایی و شهری در استان وجود داشته است پس از طرح شدن در جلسات شورای آب و برق استان حل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: در جلسه امروز مشکلات مربوط به آب آشامیدنی و فاضلاب چهار شهر اهواز، حمیدیه، هویزه و رامهرمز پیگیری شد و‌ مصوبات خوبی نیز در این زمینه به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: در زمینه کلانشهر اهواز مصوب شد که آب و فاضلاب این شهرستان مشکلاب مربوط به فاضلاب مناطق مختلف اهواز را توأمان و به صورت گسترده تر پیگیری کند.

حاجی‌زاده ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه شبکه های جدید آب آشامیدنی هویزه آماده بهره برداری هستند در این جلسه مصوب شد که این شبکه‌ها تا پایان آذرماه به بهره برداری رسیده تا مشکلات آب آشامیدنی بخشی از این شهر و روستاهای اطراف آن به طور کامل حل شود.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: یکی دیگر از مصوبات جلسه امروز مربوط به مشکل آب رامهرمز و میداوود بود که در این جلسه سازمان آب و برق خوزستان قول داده است که بحث آب رسانی به این مناطق را از پشت سد جره تا پایان تیرماه به بهره‌برداری برساند.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین برای بازسازی ایستگاههای توزیع و برداشت آب شهرستان حمیدیه نیز مصوباتی داشتیم که قرار شد آب و فاضلاب اهواز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.