شاهین برنده دیدار افتتاحیه و جنجالی مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا دیدار افتتاحیه مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان باشگاههای شهرستان هندیجان امروز پنج شنبه هفتم آذر ماه بین تیم های شاهین و کارگر در ورزشگاه تختی برگزار شد.

در این بازی تیم شاهین توانست با گلزنی امیر حسین شعبانی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود حریف سر سخت خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به سه امتیاز با ارزش دست یابد. این بازیکن نیز در واپسین لحظات بازی صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شده بود که توسط دروازبان تیم کارگر این ضربه مهار شد.

در پایان بازی و در حالیکه قاضی میدان سوت خود را به نشانه پایان بازی بصدا در آورده بود بازیکنان و کادر فنی تیم کارگر به نشانه اعتراض به نحوه قضاوت ایشان بسمت وی حمله ور شدند که متاسفانه در ادامه شاهد صحنه های تاسف باری بودیم.

باید دید کمیته انضباطی هیات فوتبال چه تصمیمی برای خاطیان دیدار افتتاحیه لیگ نوجوانان خواهد گرفت تا دیگر شاهد چنین صحنه های تاسف باری در ورزش شهرستان نباشیم، هر چند این اتفاقات اولین بار نیست در ورزش هندیجان صورت گرفته ولی امیدواریم که آخرین بار باشد .

گفتنی است مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان باشگاههای شهرستان هندیجان با شرکت چهار تیم شاهین، خلیج فارس، آیندگان و کارگر در یک گروه کار خود را با انجام یک دیدار آغاز کردند .