رئیس پلیس اهواز خبر داد:

دستگیری ۳۸ سارق حرفه ای در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 38 سارق حرفه ای و سابقه دار با 98 فقره انواع سرقت طی 3 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و توقیف خودروهای متخلف به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۸ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۴ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۷کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۹۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۳۷ موتورسیکلت و ۲۱ خودروی متخلف توقیف و ۲۱ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.