فضای سبز چم گلک افزایش می یابد

شهردار چم گلک اندیمشک گفت: احداث چندین پارک در دست اقدام دراین شهر ، سرانه فضای سبز شهر را از یک مترمربع به شش مترمربع افزایش می دهد.

کاظم سزاری افزود: احداث پارک ساحلی ،پارک شهروند و ۲ پارک محله ای در این شهر در دست اقدام است و برای احداث این طرح ها پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه با احداث این طرح ها ۵۰ هزار متر مربع به فضای سبز شهری چم گلک افزوده می شود ، بیان کرد: این شهر در جوار رودخانه دز واقع شده و از این ظرفیت برای توسعه فضای سبز و ایجاد مکان های مناسب تفریحی استفاده خواهد شد.

سزاری همچنین از اجرای طرح ساماندهی معابر و جدول گذاری فازهای جدید شهری خبر داد و گفت:به منظور ارتقای سطح سلامت و بهداشت ،هدایت و دفع صحیح آبهای سطحی ۲۷ هزار مترمربع در فازهای جدید جدول گذاری می شود و تاکنون پنج هزار مترمربع آن اجرا شده است.

وی اعتبار اجرای این طرح را بیش از پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: خدمات خوبی طی سال های اخیر در شهر چم گلک به همت مسئولین در حوزه های فرهنگی ، برق ، آب ، آموزش و پرورش و ورزش انجام شده است و شهرداری در راستای مشارکت با سایر دستگاههای اجرایی مشارکت دارد.

انتهای پیام/