بازارچه ماهی و میگو هندیجان در حال احداث است

خورنا: نائب رئیس شورای شهر هندیجان گفت: بازارچه ماهی و میگو شهرستان هندیجان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در حال احداث است.

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: یکی از آرزوهای دیرینه شهروندان و البته شهرستان هندیجان ایجاد بازار ماهی و میگو است.

نائب رئیس شورای شهر هندیجان افزود: این منطقه به دلیل برخورداری از ظرفیت‌ بالا در امر صید و صیادی و وجود رودخانه پر آب زهره می‌تواند در این بخش از تجارت، بسیار موفق عمل کند.

وی عنوان کرد: با احداث بازارچه ماهی و میگو که مدت دو ماه است در دستور کار بوده علاوه بر رونق تجاری و اقتصادی منطقه می‌توان زمینه‌های اشتغال مؤثری را هم فراهم کرد.

قنواتی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده در این خصوص افزود: این پروژه با اختصاص اعتبار ۶۰۰ میلون تومان در حال ساخت بوده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نائب رئیس شورای شهر هندیجان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان گفت: این بازارچه در خیابان ساحلی هندیجان شمالی در حال ساخت بوده و با وجود دو ماه کار اجرایی تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: متقاضیان و واجدین شرایط می‌توانند از واحدهای تجاری در حال ساخت بهره برده و نیاز واقعی شهرستان، میهمانان و شهروندان را با عرضه ماهی و میگو تأمین کنند.

قنواتی در پایان اظهار داشت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقای بخش‌های مختلف عمرانی و تجاری در منطقه است.