در جمع خبرنگاران:

استاندار خوزستان: کمبودات دستگاههای اجرایی استان برای مقابله با بلایای طبیعی برطرف می‌شود

استاندار خوزستان به کمبود امکانات دستگاههای اجرایی استان در خصوص مقابله با بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: سعی خواهیم کرد که تا حد توان این کمبودات را برطرف کرده و آمادگی و توان استان را برای مقابله با انواع بلایای طبیعی هرچه بیشتر کنیم.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز در حاشیه مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس استان خوزستان که با شعار « مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» امروز چهارشنبه ششم آذر ماه ۹۸ در مدرسه دخترانه بعثت و مائده  این شهرستان برگزار شد غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سری مانورها امسال در بیست و یکمین دوره خود به مدت شش روز از دوم آذر ماه با حضور دستگاههای متولی چون هلال احمر، آتش‌نشانی، اورژانس، مدیریت بحران، نیروی انتظامی و غیره در مدارس استان خوزستان برگزار شده و تا هشتم آذرماه ادامه دارد.

استاندار خوزستان بیان کرد: از آنجایی که زلزله از جمله بلایای طبیعی است که از قبل قابل پیش‌بینی نیست لذا آموزشهای خوبی در طول سال تحصیلی به دانش‌آموزان داده می‌شود تا همیشه در این زمینه آمادگی‌های مقابله‌ای خود را حفظ کنند.

وی در پایان به برخی کمبود امکانات دستگاههای اجرایی استان در خصوص مقابله با بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: سعی خواهیم کرد که تا حد توان این کمبودات را برطرف کرده و آمادگی و توان استان را برای مقابله با انواع بلایای طبیعی هرچه بیشتر کنیم.