فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر: ۳۰۰ برنامه بمناسبت هفته بسیج در شهرستان بندرماهشهر برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان بندرماهشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خورنا سرهنگ پاسدار کریم بابایی عصر امروز دوشنبه ۹۸/۰۹/۰۴ در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی شهرستان بندرماهشهر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.
وی با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: چهلمین سالگرد تاسیس ارتش ۲۰ میلیونی امسال با عنوان ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت نامگذاری شده است.

وی افزود: ما در سطح شهرستان بندرماهشهر و شهرها و بخشهای تابعه آن بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه داریم که توسط پایگاههای بسیج ، حوزه های مقاومت، رده ها و حوزه های اقشاری بسیج به اجرا در می آید.

سرهنگ بابایی گفت ؛ از این ۳۰۰ برنامه حدود ۲۵ برنامه محوری داریم در سطح حوزه های مقاومت و رده های بسیج و اصلیترین برنامه هفته ی بسیج امسال در روز تاسیس ارتش ۲۰میلیونی ۵آذرماه با عنوان نمایش اقتدار بسیجیان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد؛ رزمایش اقتدار، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، جشن تاسیس ارتش ۲۰میلیونی، یادواره های شهدا، همایشهای بصیرتی و همایشهای علمی، هنری و فرهنگی از برنامه هایی است که بمناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار می شود.

فرملنده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر به مشارکت بسیجیان این شهرستان در پروژه های عمرانی و بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: افتتاح چندین پروژه عمرانی شامل تحویل ۱۴ خانه محروم به محرومین شهرستان و تکمیل ۲۱ خانه دیگر که انتظار می رود تا دهه فجر امسال توسط بسیج سازندگی، تحویل محرومین و نیازمندان شهرستان شود و همچنین مشارکت در ساخت پل روستایی، تعمیر مدارس و مساجد روستایی و سایر اقدامات عامل المنفعه از برکات این شجره طیبه است.