شهردار شادگان: شوراها بازوی توانمند مدیریت شهری هستند

خورنا: شهردار شادگان گفت: با توجه به اینکه هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر همیشه کارساز بوده از شوراها می‌توان به‌عنوان بازوی اصلی قدرت اجرایی مدیریت شهری نام برد.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با توجه به اینکه تعامل و هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر همیشه کارساز بوده از شوراها می‌توان به‌عنوان بازوی اصلی قدرت اجرایی مدیریت شهری نام برد.

وی افزود: شهرداری بدون شورا موفق نبوده و هر جا شهرداری موفق به انجام کاری شده شورای شهر در این موفقیت سهم به‌سزا و مؤثری داشته است.

شهردار شادگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری در حال حاضر در بدترین شرایط بحران مالی قرار دارد اما با همیاری و همدلی شورای اسلامی شهر توانسته در پیشرفت پروژه‌های عمرانی گام‌های متعالی بردارد.

* رسانه‌ها مشاوران مدیران اجرایی هستند

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اضافه کرد: شهرداری شادگان با همیاری مضاعف شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیران شهری توانسته برای کاهش فشار ناشی از دغدغه‌های زندگی روزمره از دوش مردم بسیار موفق عمل کند.

آلبوناصر همچنین عنوان کرد: ارائه خدمت بی‌منت به مردم در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده و ما معتقدیم خدمتگزاری به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه محرومان امری ضروری‌ست.

وی در پایان از رسانه‌ها نیز به‌عنوان مشاوران شهرداری و شوراها یاد کرد و گفت: رسانه‌ها با اعتقادات بی‌غرض خود گام مهمی در جهت آبادانی شهر برمی‌دارند و در واقع مشاوران ما محسوب می‌شوند.