آئین پاسداشت روز مقاومت مردم اندیمشک برگزار می شود

به گزارش خورنا از اندیمشک، هم زمان با چهارم آذر ماه آئین پاسداشت روز مقاومت مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

این آئین باشکوه و معنوی دوشنبه ۴ آذرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ صبح در مصلای نماز جمعه اندیمشک و با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار می شود.

هم چنین در این آئین خانواده معظم شهدا و رزمندگان مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و با آرمان های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت می شود.

مردم شهرهای دزفول، شوش، شوشتر، اهواز، خرم آباد، اراک، اصفهان، کرج، تهران و دیگر شهرها و استان های مختلف ایران اسلامی نیز در این آئین باشکوه حاضر و رشادت های مردم اندیمشک را پاس خواهند داشت.

به گزارش خورنا، در چهارم آذر ماه ۱۳۶۵ بیش از ۵۴ جنگنده رژیم بعث به مدت یک ساعت و نیم بخش های مختلف شهر اندیمشک را بمباران کردند.

در این روز بیش از ۳۰۰ شهروند به مقام والای شهادت نائل و هم چنین بیش از ۷۰۰ شهروند نیز مجروح شدند، از این حمله به عنوان طولانی ترین حمله هوایی هشت سال دفاع مقدس یاد می شود.

حماسه چهارم آذر به عنوان روز مقاومت مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس ثبت و امام راحل و مقام معظم رهبری در پاسداشت آن، رهنمودهای مختلفی را طرح و بیان کرده اند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس تورو خدا پیگیری کنید کار ما فروش اینترنتی هست وقتی نت کل کشور قطع بود خیالمون راحت تر بود الان جواب خریدار ها رو نمیشه داد... الان رقبایی که توی تهران و .... هستن با این فرصت تمام تلاش چند سالمون رو نابود میکنن