تنها راه نجات کشور پیروی از مقام معظم رهبری است

خورنا_ حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:اولویت اول کشور امنیت است و نباید بهانه به دست دشمن داد تا اغتشاش ایجاد کند.

وی افزود:دشمن با جنگ اقتصادی برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند و از همه ابزار استفاده گسترده دارد.ما دشمن را در همه عرصه ها شکست داده و به عقب راندیم ، امروز در جنگ اقتصادی هم باید تلاش و برنامه ریزی مضاعف کنیم.

امام جمعه اندیمشک افزود:بی شک مسئولین نسبت به شرایط بد اقتصادی مردم و فشارهای اقتصادی آگاه هستند و برنامه ریزی می کنند.

حجت الاسلام حسینی نوری افزود:دشمن بیدار و منتظر است و باید برای شرایط بعد از برقراری اینترنت هم مراقب باشیم.

وی اظهار کرد:طرح سهمیه بندی سوخت به لحاظ اصل طرح دارای مزایای خوبی است اما نسبت به زمان و شیوه اجرا نقاط ضعف جدی دارد.

خطیب جمعه اندیمشک با اشاره به اجرای طرح مشابه در سنوات قبل گفت:در سال ۸۹ کل حامل های انرژی گران شد اما مردم پذیرفتند و اعتراضی نشد . در آن وقت دولت با اقتصاددانان جلسه برگزار کرد و کارشناسان به صورت گسترده در رسانه های ملی به تشریح طرح پرداختند.شب اجرای آن نیز رییس جمهور در تلویزیون حاضر شد و مزایای طرح را بیان و روشنگری کرد .همچنین برای بخش های صنعتی ، کشاورزی و حمل و نقل بسته های حمایتی مشخص کرد.

امام جمعه اندیمشک گفت:اما در شرایط کنونی به یکباره در شب تعطیلی طرح اجرایی شد و وارد شدن یک شوک به جامعه طبیعی بود.
حجت الاسلام حسینی نوری گفت:دولت تا حدی در شیوه و زمان اجرای افزایش و سهمیه بندی سوخت خوب عمل نکرد و این موضوع جای انتقاد دارد.

وی ادامه داد:امروز به برکت کلام نورانی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم و تلاش مسئولین امنیتی ، فتنه و آشوب جمع شده است اما باید همواره مراقب تلاش دشمن باشیم.

وی افزود:دشمن در فضای مجازی و حقیقی تلاش می کند به کشور ضربه بزند و امروز در چنین شرایطی تنها راه نجات کشور ، پیروی از رهبر معظم انقلاب است.

وی در بخش دیگری با گرامیداشت سالروز چهارم آذر ۶۵ روز مقاومت مردم اندیمشک در طولانی ترین بمباران جنگ تحمیلی افزود:این روز سند حضور پراقتدار مردم اندیمشک در دفاع مقدس است که با مقاومت خود در برابر دشمن از کیان اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *