اخبار شبانه خورنا/ سه شنبه ۲۸ آبان ۹۸

با توجه به مشکلات به وجود آمده برای رسانه های اجتماعی، خورنا در نظر دارد تا پایان این مسئله هر شب راس ساعت 22 اخبار مهم روز را برای شما در قالب یک صفحه از سایت منتشر کند. این شما و این هم اخبار مهم امروز ...

دیدار جمعی از تولیدکنندگان، کار آفرینان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب

جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدار جمعی از تولیدکنندگان، کار آفرینان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب

به گزارش فارس، جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی امشب (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند، ما در عرصه‌ی جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم؛ همین کارهای این چند روز کارهای امنیتی بود، مردمی که نبود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید کردند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند، ما در عرصه‌ی جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم؛ همین کارهای این چند روز کارهای امنیتی بود، مردمی که نبود. در عرصه‌های مختلف دشمن را عقب زدیم و به توفیق الهی در عرصه‌ی جنگ اقتصادی هم به‌طور قاطع دشمن را عقب خواهیم زد.

 

مردم تبریز حماسه آفریدند/ امنیت و آرامش؛ خط قرمز مردم آذربایجان

مردم تبریز در اقدامی خودجوش و با شور و شعور برای جدا کردن صف خود از آشوبگران و حمایت از بیانات رهبری، امروز راهپیمایی کردند.

مردم تبریز حماسه آفریدند/ امنیت و آرامش؛ خط قرمز مردم آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مردم تبریز از ساعاتی پیش در حمایت از بیانات فرمانده کل قوا و محکوم کردن اقدام آشوبگران که به بهانه گرانی بنزین در برخی نقاط کشور دست به اغتشاش و آسیب به اموال عمومی زده همچنین اجازه  سوءاستفاده به دشمنان ایران اسلامی دادند، راهپیمایی باشکوه برگزار کردند.

راهپیمایی‌کنندگان که از ساعات اولیه صبح به خیابان‌ها آمدند، از مصلای تبریز به سمت میدان ساعت در حال حرکت کردند.

کفن‌پوشان تبریزی در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی،با سر دادن شعار، خود را گوش به فرمان رهبری دانسته و از اقدام آشوبگران و حامیان خارجی آنان اعلام انزجار کردند.
راهپیمایی‌کنندگان در این مراسم پرشکوه، امنیت و آرامش کشور را خط قرمز مردم آذربایجان دانسته ‌و خواستار اقدام جدی و موثر دولت در رفع نگرانی مردم شدند.
شرکت‌کنندگام در راهپیمایی امروز تبریز شعار “اعتراض حق مرد، اغتشاش کار دشمن” ، “تنها راه رهایی اطاعت از رهبری‌ست”، “آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی”،”بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ” و … سر می‌دهند.

 

انتخابی جام جهانی | عراق و بحرین به تساوی رسیدند/تقسیم امتیازات به سود ایران

دیدار تیم‌های فوتبال عراق و بحرین در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه تساوی به پایان رسید.

انتخابی جام جهانی | عراق و بحرین به تساوی رسیدند/تقسیم امتیازات به سود ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و از گروه C تیم ملی فوتبال عراق در امان اردن میزبان بحرین بود تا شاهد رویارویی همگروه‌های ایران باشیم.

این دیدار در نهایت با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا دو تیم به تقسیم امتیازات پرداختند. این نتیجه به سود ایران و شاگردان ویلموتس رقم خورد. پیش از این بازی هم هنگ کنگ با دو گل کامبوج را شکست داد.عراق با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و بحرین هم به امتیاز ۹ رسید. تیم ملی ایران با یک بازی کمتر ۶ امتیازی است. هنگ کنک با ۵ امتیاز چهارم است و کامبوج هم با یک امتیاز قعرنشین است.

 

«عبدالرضا داوری» به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شد

«عبدالرضا داوری» از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شد.

«عبدالرضا داوری» به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شد

 عبدالرضا داوری از نزدیکان محمود احمدی نژاد با دستور قضایی بازداشت شده است. این فرد به اتهام همکاری با شبکه معاند آمدنیوز بازداشت شده است.

امروز غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود گفته بود که مستندات خوبی از روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز به دست آورده است. داوری پیش از این در خرداد ماه سال ۹۶ برای تحمل حبس به مدت ۳ سال بازداشت شد اما سرانجام در شهریور ماه سال ۹۷ و پس از نقض حکم صادر شده از سوی دیوان عالی کشور آزاد شد.

۲۲ مهر امسال بود که سپاه پاسداران از بازداشت روح الله زم سرشبکه کانال تلگرامی آمد نیوز خبر داد.

 

کارشناس آمریکایی: نقش سیا در آشوب‌های ایران مشهود است

مدیرعامل اندیشکده آمریکایی «ران پال»:
ناآرامی‌ها و آشوب‌های اخیر در ایران صرفا اعتراضاتی ناشی از افزایش قیمت سوخت نیست، بلکه آشوب‌هایی است که از الگوهای آشنای سیا پیروی می‌کند.
فکر می‌کنم این نوع از ناآرامی بیشتر حاصل عملکرد مرکز مأموریت ایران” [در سیا] است که توسط دولت آمریکا راه‌اندازی شده است.
آن‌ها با افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، همکاری می‌کنند.
روند بی‌ثبات‌سازی در هنگ‌کنگ، اوکراین و ایران همه از یک الگوی مشابه پیروی می‌کند.