سرهنگ سید نورالدین موسویان فرمانده جدید نیروی انتظامی بهبهان شد

خورنا: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان چهارشنبه ۲۹ آذرطی حکمی سرهنگ سید نورالدین موسویان را به عنوان سرپرست جدید نیروی انتطامی بهبهان برای مدت ۴ ماه معرفی کرد.

سرهنگ امیری ضمن تشکر از زحمات سید محسن تقی زاده فرمانده قبلی نیروی انتظامی بهبهان عنوان کرد: رضایت یا عدم رضایت مسئولین شهرستان ملاک اصلی نیست و ملاک اصلی رضایت شهروندان محترم شهرستان بهبهان است و بالاتر از همه رضایت خدا را مهمترین ملاک ارزیابی عملکرد مسئولین دانستند .

قبل از وی فرماندار بهبهان نیز سرهنگ تقی زاده را به عنوان یک فرمانده جامع قلمداد کرد و افزود : سرهنگ تقی زاده نه فقط در زمینه انتظامی ، بلکه در زمینه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی هم کمکهای شایانی به شهر بهبهان کرد .

فرماندار بهبهان ضمن یاد آوری سرقتهای مسلحانه بهبهان از سرعت عمل نیروی انتظامی در به دام انداختن سارق اصلی در کمتر از ۷۲ ساعت به عنوان مصداقی بر عملکرد خوب نیروی انتظامی اشاره کرد .

لازم به توضیح است سرهنگ تقی زاده حدود ۵ سال فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهبهان را به عهده داشت . و همچنین سرهنگ موسویان فرمانده جدید نیروی انتظامی بهبهان نیز پیش از این فرمانده نیزوی انتظامی شهرستان چرام از استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.