حبیب الله کشت زر در نطق میان دستور: جلوی بریز و بپاش‌ها را بگیرید

خورنا | پدرام کسائی: نماینده مردم بهبهان با انتقاد از موضوع اصلاح قیمت بنزین خطاب به رییس جمهور گفت: جلوی بذل و بخشش‌ها و بریز و بپاش‌ها و سفرهای غیرضروری خارجی و اشرافی‌گری برخی مدیران را بگیرید

حبیب الله کشت‌زر، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه امروز مجلس با تاکید بر این که ناآرامی‌های اخیر و  سوءاستفاده‌هایی که از شرایط موجود می‌شود مورد تایید مردم آن دیار نیست؛ بلکه مهمتر از همه آرامش و امنیت خود را از دست داده است.

وی افزود: با احترام به حق اعتراض و انتقاد مردم، اقدام برهم زنندگان نظم و امنیت و تخریب کنندگان اموال عمومی و هم‌چنین رسیدگی کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی و امنیتی در برقراری کامل آرامش را خواستاریم. هم‌چنین رفع کمبودهای عمومی ایجاد شده و بررسی دقیق ابعاد و علل خسارت های مالی و جانی به دولت و مردم حوزه انتخابیه را خواستار هستم.

نماینده مردم بهبهان خطاب به رییس‌جمهور ادامه داد: افزایش قیمت بنزین را ۵ سال به تاخیر انداخته‌اید، گزارش دهید در این ۵ سال تورم به کجا رسیده است؟ در برابر افزایش قیمت‌ها، حقوق‌ها به چه میزان افزایش داشته است؟ چرا فقط مدیریت مصرف سوخت را در بازنگری قیمت بنزین می‌بینید؟ ای کاش کیفیت خودروهای بی کیفیت و پرمصرف را هم بازنگری می‌کردید. آیا در این سهمیه‌بندی بنزین فکر تابستان سوزان خوزستان را کرده‌اید؟

نماینده مردم بهبهان در مجلس با انتقاد نسبت به وضعیت معیشتی مردم، ادامه داد: در کجای این مملکت از مردم نظرسنجی کردید که وضع و حالشان خوب است تا ما نیز برویم و ببینیم. نکند شما هم سر همان کوچه که گوجه ارزان می‌فروختند نظرسنجی کردید؟ جایگاه کارگران جز سکوت در برابر صعود فزاینده قیمت‌ها چیست؟

کشت‌زر با بیان «مرگ بر مفسیدن و اختلاسگران که در لباس دوستی از مردم شریف، می‌برند، می خورند و می‌تازند» مدعی شد: در گوشه ای از این مملکت عده‌ای از نبود امکانات اولیه زجر می‌کشند و عده‌ای برای نبود موارد مختلف زندگی‌شان به نابودی کشیده شده، اما در جاهای دیگر که نیاز به توسعه نیست، میلیاردها تومان هزینه می‌شود چرا که  ژن خوب است./ایسنا