اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در امیدیه/ دستگیری ۶ سارق

اسداله ترحم / خورنا _ فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بادستگیری ۶ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا میررضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر و مبارزه با اسلحه غیرمجاز مأموران یگان های انتظامی در چندین عملیات مختلف موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق حرفه ای در نقاط مختلف شهرستان امیدیه شدند.

میررضایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و با سرکشی از مناطق آلوده در سطح شهرستان موفق به کشف ۳۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۸ نفر معتاد متجاهر شدند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیز موفق به کشف ۲ قبضه اسلحه شکاری و دستگیری ۲ نفر در این رابطه شدند.

سرهنگ میررضایی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و تعامل خوب شهروندان با پلیس عنوان کرد: اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده به جرم و دستگیری سارقان از اولویت اصلی پلیس شهرستان امیدیه میباشد.